wtorek, 29 kwietnia 2014

Jak się dobrze ubrać? - zasady stylu wg. Kate Moss

Jeśli na modzie znalibyśmy się w takim stopniu w jakim myślimy, że się znamy, nasze ulice byłyby piękne i stylowe. Codziennie mijalibyśmy elegancko ubrane dziewczyny, zawsze w dobrze skrojonych marynarkach, sukienkach, dopasowanych jeansach. Wystarczyłoby jedno spojrzenie na ulicę żeby każdy z nas wiedział jakie obecnie panują trendy. Sami odpowiedzcie sobie na pytanie czy tak jest naprawdę... ilość blogów modowych i "znawczyń mody" w internecie powiększyła się do tego stopnia, że ludzie widząc kolejnego bloga nie tylko nie chcą go czytać, ale nawet prowadzić. Myślą tylko o szybkim zarobku, pytają się czytelników o czym mają pisać, bo szczerze sami nie wiedzą, po co go zalożyli. Wszystko to strasznie zniechęca i gubimy się w tym natłoku zapominając, że czasami naprawdę da się dowiedzieć czegoś ciekawego. Jak na przykład zasięgnąć kilka porad dobrego stylu od samej Kate Moss. Ciekawi jesteście co modelka ma do powiedzenia? Zobaczcie sami!

1. Każda kobieta powinna posiadać... jedną bardzo dobrą parę jeansów, dopasowany, garniturowy żakiet i "małą czarną". Moim wyborem na leniwą niedzielę zawsze będą jeansy, top, kurtka i botki


2. Zainwestuj w buty... będą wisienką na torcie i dopełnią cały outfit. Możesz całkowicie zmienić swój dzienny strój na wieczorowy, tylko poprzez założenie szpilek



3. Styl letni powinien być spontaniczny... lubię nosić luźne, szyfony i delikatne zamsze. Świetne są maxi sukienki, ponieważ możesz z nimi nosić płaskie buty - noszenie szpilek na plaży jest niedorzeczne!


4. Inspiruj się ikonami stylu... chciałabym ukraść ubrania Anicie Pallenberg, ale tak naprawdę ona już dała mi większość swoich rzeczy! Kolejną ikoną stylu dla mnie jest Patti Smith. Muzycy pobudzają moją kreatywność



5. Vintage to zawsze dobry pomysł... mam jedną kurtkę vintage, która zainspirowała mnie do stworzenia skórzanej kurtki z frędzlami dla mojej nowej kolekcji dla Topshopu. Noszę ją z jeansowymi szortami. Szukaj ubrań i dodatków, które w razie potrzeby mogą być odnowione,



6. Uporządkuj swoją szafę... ja układam swoje codzienne ubrania - jeansy, skóry i sukienki wg. koloru. Trzymam zdjęcia pozostałych rzeczy żeby pamiętać ostatni raz kiedy je miałam na sobie. Jeśli są za małe, oddaję je swoim chrześniakom albo organizacji Oxfam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz